loading...
موزیک.رپ.اهنگ.فیلم
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
کل کل.شـــــــــــــــاخ بازی(ورود افراد بی جنبه ممنوع) 4 400 fakhredin
موزیک شهر من اولین کار حالخراب با تنظیم مشکات 1 157 setayesh
موزیک آدمای وطنم با اهنگسازی و تنظیم مشکات 1 135 setayesh
ویژگی های موسیقی زیر زمینی رپ فارسی 2 187 setayesh
حالخراب-مشکات 0 117 meshkat
اهنگ جدید حالخراب/علی ارشد/اریان به سبک گنگ و متفاوت(سه بیت یه بیت) 0 115 meshkat
فری استایل از حالخراب 0 109 meshkat
دانلود کلیپ سنتور نوازی مشکات روی تکس اجتماعی رپ!!! 0 123 meshkat
موزیک کشورم ویران با اهنگسازی و تنظیم مشکات 0 112 meshkat
موزیک دروغ کاذب با تنظیم مشکات 0 98 meshkat
موزیک پایین شهر با اهنگسازی و تنظیم از مشکات 0 106 meshkat
زندگی انفرادی.ادریــــــــــــــــس 0 118 setayesh
دانلود فول آلبوم ۲۵ باند 0 111 setayesh
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حصین به نام بن بست 0 128 setayesh
دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد یاوری به نام خاک سرد 0 120 setayesh
دانلود موزيک ويدئو جديد و فوق العاده زیبای گروه 25 باند به نام همیشه با همیم 0 114 setayesh
دانلود آهنگ جدید شهاب تیام منو تو 0 113 setayesh
دانلود آهنگ جدید امیر تتلو بذار تو حال خودم باشم 0 122 setayesh
رپ چیست؟ 0 102 setayesh
هیپ هاپ چیست؟ 0 146 setayesh
setAYESH بازدید : 132 پنجشنبه 08 خرداد 1393 نظرات (7)

سلام دوستان گلم این کاره اولم
بنام : نفرت
Mix & master : استودیو ماژور
جا داره بگم واقعا اقا عباس زحمت کشیدن ازشون ممنونم امروز ایشون با کفگیر پشت دستشون رو داغ کردن دیگه برای دختر جماعت کاری انجام ندن ههههه
و یکمی امروز اجرای زنده کاره خودشونو با شخصی به نام...... که در اینده کار و میشنوین برام خوندن واقعا زیبا بود
و این رو بگم این کاره اوله منه اگر مشکلی داشت شما ببخشین توهین ... ممنوع
البته این اهنگ کامل نیست تا ماهه اینده هم یک اهنگ6.8 و کامل این کار دوتا رو باهم میزارم
امیدوارم خوشتون بیاد ولی بد حــــــــــــــرص اقا میرزایی رو در اوردم کلی عصابش خورد شد اخه گیر داده بود گریه کن خبر نداشت موقع تمرین رو ماکت من میرقصیدم هههه
http://uplod.ir/xn7wkmcuvd5l/setayesh_halogen.nefrat.mp3.htm

 

لینک دانلود کلیک کن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط علی سناور در تاریخ 1393/10/02 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

ستایش من سر قول حرفم هستم باهاتم
پاسخ : سلام نه از تو داداش فریدت خیلی ممنونممم

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1393/08/20 و 10:03 دقیقه ارسال شده است

برای بار اولت خوب....
ولی کار جدیدت بی نظیره در برابره ااین
درضمن من خودم تهران استودیو دارم نظرم رو شنونده حساب نکن
پاسخ : ممنون نظره لطفته

این نظر توسط ناجا و متفکر در تاریخ 1393/04/06 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

سلام کارو گوش دادم خدای صدا مشگل داره چون بار اولته ولی بیت خیلی حرفه ای زده من ایشون اسمشو شنیدم کارهای که از استدیو ایشون تولید میشه گوش میدم چون قوی هستن مگر اینکه رو کارا وقت نزاره من کار سیاوش و بهترین رپ های و پاب خوان ها رو گوش دادم هزنیه کردن ولی در اخر کار عالی شده درکل بد نیست

این نظر توسط آرمان312 در تاریخ 1393/03/16 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

سلام. بد نیست ولی چند تا مشکل داره.

1- قافیه ها 2 تا در میون باهم جور نیستن.
2- صدا با بیت کاملا ست نیست و اینگار جدا از همه اینطوری که نمیشه...
3- بیتی که روش خوندی تقریبا مثل تیتراژ سریال عشق و نفرته!
4- این بیت به درد آهنگ های لاو و دیس لاو میخوره و این سبکی که تو خوندی نه میشه گقت کل نه میشه گفت رپ یه چیزی بین ایناس.

اگر اینا درست بشن مشکلی دیگه ای نداره.
تشکر.
پاسخ : سلام کاره اولمه
اقای میرزای تایید کردن
من گذاشتم وبم
و بگم که حتما عیب هارو از بین میبرم تجربه کسب میکنم زود زود راه میفتم

این نظر توسط محمد رپ در تاریخ 1393/03/15 و 5:37 دقیقه ارسال شده است

واقعا یاید به عباس میرزایی بگیم چی اخه...... هرچقدر بچه های پاپ خون یا رپر های خوب شهر میگن اینا راه نده استودیو عملش.میره حرف گوش نکرد اخرش یه بچه ........ ببین چی میگه تو اخه چی میگی تورپ صدا داری اهنکساز درست داری چرت پرت هم میخونی این شود کار اسم که داری حالخراب هههههه برو پیش فک کن برو پیش شایان. معین پدیده. سیاوش . سرورت محمد رپ. محمد هادیان . . سیاوش مفرد. خیلی ها دیگه خوب کار میکن لاشی چی میخونی
پاسخ : کامنت تایید

این نظر توسط محمد رپ در تاریخ 1393/03/15 و 5:11 دقیقه ارسال شده است

سلام نظر منو پاک نکنید منم عباس میرزایی میشناسم 3 کار یرام بسته واقعا ازش راضی هستم خدای کی تو اراک این همه تجهیزات تجربه با اخلاق والا اینو تمام پچه ها میگن کار معیین پدیده سیاوش من بردم تهران همه همین طور موندن... دادا لاشی بازی سمت تو .... به امید دیدار , محمد رپ
پاسخ : دقیقن باهاتون موافقم اراک فقط استودیو ماژور

این نظر توسط ستایش واقعا از ته دل و بی منظور برای اولین بار میگم در تاریخ 1393/03/10 و 17:58 دقیقه ارسال شده است

خشت اول چون نهد معمار کج/ تا ثریا میرود دیوار کج


به عنوان یکی که خیلی سر بسرت گذاشته تو این مدت ولی از ته دل به عنوان یه همکار//واقعا حیفه پول نیست !؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برو تهران کار جمع کن اینا فقط دارن مث پشه خون میمکن ...به خنده و رفاقتشون نگاه نکن کارت واقعا از بیت خارجه انگار بدون بیت کارو خوندی بعدا بزور صداتو جاداده رو بیت!!!!!!


ما که خیری از اونکه اون با لا تعریفشو کردی ندیدیم در اضای پول کار میکنه دیگه تشکر نداره!!!


موفق باشی ولی برو تهران
پاسخ : سلام ممنون بابت نظرت ولی


1 من کاره اولمه


2من قراره کلن یک البوم بدم بیرون همه چیشم دست اقا عباس هست


و اینم بگم اقا عباس هزار تومن هم نه برای این کار نه برایه الباقیه کارا ازم نگرفت و مثل برادر برام وقت گذاشت و میزاره برام تو جمع این کارا کمک میکنه و هرچقدرم ازشون تعریف تشکر کنم کمه


و شما رپر اراک این حرفها واقعا خجالت داره از شما بعیده اینم بگم برایه من مثله پولش نیست بگم ندارم خوا اقا عباس ازم نگرفت وگرنه تمام کمال هزینه هارو میدم ولی چون داستان منو میدونه که خیلی ها من رو تیغ زدن واقعا داره کمکم میکنه


پیامتون رو اقا عباس خوند


تو اراک من فقط اقا عباس قبول دارم چون کاملا با بقیه فرق داشت داره اصلا طرف جو حاشیه بچه بازی .. نیست


اینم بگم من هدفم مشخصه و دیگه از حالا کاری به کار کسی ندارم تلاش برای هدفم میکنم با کمک اقای میرزایی


هیچکس یهو رپر خواننده یه به اون چیزی که میخواسته یک شبه نرسیده من دارم تلاش میکنم اینم قول بدم که از کاره 2الی3 به بعد قوی تر بهتر میرم جلو


دیگه همین


ولی اقا عباس با بقیه فرق داره من تهران همه جا استودیو سراغ دارم خوب یا بد ولی خوب ترجیح میدم اینجا استودیو ماژور کار کنم


همین


امیدوارم در زندگی همیشه موفق پیروز سربلند باشین


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
برای دانلود بهتر وبرای گذاردن اهنگ در سایت ما سایت رپ اراک0863را به شما معرفی میکنیم ما در رپ اراک0863 منتظر شما هستیم پرچم بالاست اراک شدیم محبوب رپ فارس اره قدرت دست ماست شاه رپ ستایش فقط یدونست اونم برای نمونست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بهترین رپر از هرجا
    آمار سایت
  • کل مطالب : 124
  • کل نظرات : 102
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 58
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 165
  • بازدید ماه : 150
  • بازدید سال : 2,671
  • بازدید کلی : 68,474
  • کدهای اختصاصی

    بیست تولز

    ساخت کد موزيک آنلاين

  • افراد آنلاین :
  • ورودی گوگل :
  • تعداد کل مطالب :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید کل :
  • محبوب کن - فيس نما